joi, 11 decembrie 2008

privire goala...

An atins singuratatea,am auzit tunetele sufletului,am simtit durerea iubirii,am trecut prin ceata vietii...An esuat in lumea fericirii si astept...Sa fiu salvata de cineva care sa-mi inteleaga cuvinetele,ce par a fi fara sens...orice ai face sau spune,sufletul nu-l poti minti...este greu sa spui ce e imposibil...deoarece visul de ieri este speranta de azi...si realitatea de maine....

A inceput sa ploua in paradis...luminile din jur la comanda ta s-au stins...n-am ramas decat eu...chemandu-te...te astept ca pe o ploaie de primavara....cu buzele insetate si mainile intinse spre adorare...

N-am sa mai spun niciodata pleaca,am sa incerc sa fiu mai bun,in caz ca plec chiar eu...ca sa stiu ca are cine sa se intoarca...

astazi as vrea sa iti spun ca mi-e dor de tine ca niciodata...astazi am realizat ca daca inchid ochii te simt aproape chiar daca esti departe...astazi vreau sa cred ca tot ce a fost nu s-a terminat asa de repede...astazi desi viata merge mai departe nu pot sa nu ma gandesc la trecut...astazi lumea ar prinde culoare daca pentru o clipa as putea da timpul inapoi...astazi te-as strange in brate asa cum n-am facut-o niciodata....astazi sper sa vars ultima lacrima de dorul tau...

O singura intrebare si poate un raspuns...sunt chiar aici dar tu nu ma vezi pentru ca nu poti vedea ceva ce nu crezi...ca sa te regasesti nimic nu e mai bun decat sa fi "uitata"....nimic nu doare mai tare decat lucrul care l-ai inteles prea tarziu...lumina-mi bate-n ochi,dar eu tot in intuneric sunt...ia-ma de mana si hai sa fugim in necunoscut....

Niciun comentariu: