vineri, 5 decembrie 2008

inima de piatra

nu stiu de ce am mai incercat...pentru ca is o fraiera care inca te mai iubeste.... de asta.... si nu stii cat ma doare sa recunosc asta...ma doare pentru ca imi calc mandria pentru tine si tie putin iti pasa...si jur k nu mai suport pentru ca te vreau inapoi cum nam simtit ca vreau pe nimeni si nu mai pot simt cum innebunesc,dar asta e...na fost sa fie...viata nu e ca in filme...
nici macar un raspuns...hhm dragut...ce sa fac...i'll wipe away my tears away....the time has come to move on....si stii ce? poti sa iei visele mele daramate,poti sa iei pozele din viitor poti sa iei tot ce apartine de ceea ce va urma,da stii...niciodata no sa poti sa-mi iei amintirea ta...si clipele petrecute impreuna..si vrei nu vrei tre sa accepti ca te-ai simtit si tu ca mine si vrei nu vrei tre sa recunosti ca mai tii dor de saruturile mele ca sa imi spui "baby your kisses take my breath away..."sau de toate nebuniile pe care le puteam face...da ...no sa recunosti niciodata asta nici nu-mi trece prin cap ca intr-o zi o sa poti recunoaste...da am tinut la ea...si in fond nu stiu de ce ar trebui sa mai imi pese asta acum...uite ca sa iti demonstrez ca eu chiar is altfel sa stii ca mie imi PASA de fiecare clipa in care ti-am vazut ochii si nu imi e rusine sa recunosc k mai am acelasi vis da tie putin iti pasa....stii a fost gresala mea ca am crezut de la inceput in tine sau poate ca am crezut si atat...si nu doar in tine in oameni in general...dar de aceea exista maine...pentru a nu repeta aceleasi greseli...vreau sa iti multumesc asadar...pentru ca nu voi mai suferi vreodata si asta pentru ca de azi inainte I will never fall in love again....thanks to you....so enjoy...dak asta era scopu tau sa ma vezi distrusa....felicitari....si da...poate cand o sa ne intalnim data viitoare pe strada o sa vezi aceeasi privire si acelasi zambet si poate o sa fiu atat de convingatoare incat o sa ma mint si pe mine ca sunt fericita...dar sa nu uiti...de azi am inima de piatra...

Niciun comentariu: