miercuri, 10 decembrie 2008

non-sens...


am o prietena...cea mai buna prietena...si singura persoana care chiar conteaza pentru mine in momentu asta si din cauza caruia nu plec in Viena...ma refer singura care stiu ca tine la mine pentru ceea ce is si nu pentru ceea ce am...da avem o problema...gasim motive de depresie din orice...si nu suntem EMO...chiar deloc....adica nu stiu daca ati mai auzit pe cineva "daca acuma nu mergem la mall dau in depresie" sau "vaaaaaaaaai daca hoasca de bio comite un pas gresit si nu ne motiveaza eu imi tai venele pe lung "....bine niciodata nu le zicem pe bune...da nah...oricum pus cap la cap totul...dupa ce chiar nu mai avem nicio problema realizam de ce suntem de fapt in depresie....si motivul e unul simplu....all u need is love....de cate ori n-am auzit propozitia "daca as avea o relatie stabila fericita mi-ar merge mult mai bine" ca cred ca daca trebuia sa primesc bani de fiecare data , acuma nu eram in fata calculatorului povestindu-mi depresiile pe un blog....si oricum nu stiu de ce ma tot agit atat ca oricum asta nu tine numai de mine...si cred ca ar trebui sa inteleg ODATA ca n-are rost sa-mi tot bat capul ca pana la urma tot altfel iese...si cred ca ar trebui sa inteleg ca e GATA si nu mai are rost....acu sincer....dupa liniste totala drept raspuns la un mesaj sec "hai sa ne intl la o cafea sa vorbim daca vrei" ce persoana normala ar crede ca mai are sanse sa se impace cu tipul respectiv??? si mai ales dupa tot ce s-o intamplat...da asa e omu...sau poate numa eu...speranta moare ultima...si tot timpul gasesc scuze pentru ceva...asta e imi e greu sa vad adevarul asa cum e....imi e greu sa recunosc ca....da...uite mah...ne-am despartit...nu mai vrea nimic,pentru ca n-o raspuns la mesaj..tre sa-l uit...da nuuuu....trebuie eu sa ma gandesc ca poate din nou NU AVEA CENTI sau poate din nou avea suuuuute de lucruri de facut pentru facultate si sigur de aia no raspuns....mdaaaa....si mai era si intalnirea de luni...si daca tot stai sa te gandesti is multe...da is incapatanata...si pentru asta platesc tot eu...ciudat...de data asta chiar ma mint pe mine...ma mint cu nerusinare si fac o placere din asta...is curioasa cand va fi momentul in care am sa zic GATA de azi e altfel...de azi nu ma mai gandesc la foste iubiri, de azi nu ma mai gandesc la baiatu pe care am vrut sa-l combin de un an in coace...de azi nu ma gandesc ca vaaaaai ce se intampla ca am 17 absente....de azi nu mai incerc sa gasesc scuze nimanui....de azi incep sa traiesc pentru MINE si...de data asta....cu ochii deschisi....si aa da...in loc sa ma lamentez de azi gasesc solutii....
de ajuns cu depresiile...hai la Mall....

"caaaaaaaaaaaaart hai sa iti platesssssc...... "
"la dracu....asta n-aude...si surd si orb...zici k e mohhhrtul "
"vai avem maine test la mohrt "
"da-l drecu...copiem...hai facem dedi..."
"ai terminat tigara...plecam? "
"te rooooooooooooooooooog lasa-ma sa iti dau una....odata....hai k castiile astea nu le-am botezat" "nuu serios "...........zbaaaang
"ioooooooooooi scuzeeeeeeeeeeeeeeeee nam vrut sa dau asa tareeee scuzeeeeeeeee
fuck....=))=))=))=))=)) te rog uite....
=)))=)))=))=)) "
"ce proasta esti....acu repara casca...."
"mi-e rau...tu vezi ce tare so stricat?ies firele din ea.... "
"repaaaaaroo k nu-s a mele...mi rau"
"nu assssssssssssssssaaaaaaaaaa da in coace.....vai ma piiiiis pe mine =)))))))))) "
"gata...."
"domnu...sunteti tata ei?"
:))
"hai sa luam vin...."
"aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau "
"ce ai fata?"
"m-o curentat casca "
"ceeeeeeeeeeeeeeee? "
"da tuh "
=))=))=))=))
"hai pe la matza....te rog hai pe la matza ca vreau sa rad..... "
"mai fumam o tigara si mergem? "
"da da repede ca mi frig.... cauta taximetristi morti te rog "
"uita-l l-am vazut.....e coki doar scris cu "k" "
........................................
"presimt ca acasa dau in depresie "
"si eu.....
de ce? "
"il vreau pe..... "
"mda....si eo.... "

Niciun comentariu: