vineri, 26 decembrie 2008

:|

stii....mi-am amintit un lucru...intotdeauna am zis ca baiatul de care ma voi indragosti e acela care cand apar cu un decolteu luuuuuuuuuuuuuung se uita in ochii mei in timp ce vorbesc cu el si nu la sani....si tu chiar asta faceai...si doare...pentru ca nu mai cred absolut niciun cuvant din tot ce mi-ai spus...oricat de frumos ar fi sau oricat de banal ar fi....e ciudat dar dupa ce afli o minciuna parca nu mai stii care e adevarul...poate simt asta doar acum pentru ca practic toate adevarurile s-ar lega de o minciuna...sau poate ca e pentru ca am eu inima franta....sau poate...
alegeri.tu.eu.minciuna.nu mai am cuvinte...

Un comentariu:

Crystalline. spunea...

Mi-a placut intrarea asta in mod deosebit.. ai mare dreptate :)
Odata ce ai descoperit o minciuna.. indiferent de sinceritatea persoanei, ai momente cand stai sa te gandesti ... "vrea iar sa ma ia de proasta sau spune adevarul?"

take care :)