luni, 29 decembrie 2008

it hurts....

ca sa nu intru pe tine pe mess mam hotarat mai bine sa scriu pe blog tot ce simt....desi sincer ma abtin foarte greu...stiu ca sunt cea mai proasta si mai stiu si ca....dupa toate fazele astea in mod normal ar trebui nici sa nu-mi pese de tine...but the thing is i cant stop thinkin bout ya....I simply cant....I miss everything....the way you lied with me...the things u used to tell me,altough I know they are bullshit...but I really miss all that...I do...and...I don't wanna say it in your face but all I need is one more night to be with u again...u undersand?y cant u simply say hello...y cant u simply ask me how i''ve been???why???I really want to....pleaseeeeeeeeeeeeeeeeee just say hello and I'll invite u to my place and we'll have the most perfect night...and after that...tomorrow we can simply not even talk with anouther...but I really miss everything and I can't anymore...whats enough is enough...this pain I feel....this pain I nerver felt before...is terrible....I'm dying inside altough on the outside im tryin to be happy....u really think I can?no...not without u.....I can't live....when livin is without u...ooooooooooooof de ce trebuie sa fie totul asa greu?de ce nu pot pur si simplu sa iti zic ce simt si dupaia sa decurga totul de la sine...poate...dak as fi beata...poate asa as intra pe tine...ca a doua zi dimineatza sa regret fiecare cuvant pe care ti l-am zis...chiar FIECARE....hhm....e un amalgam de sentimente...durere...tristete dor si ura...si ura nu e pentru tine...nu....e pentru una care CIK e prietena mea....desi...mie frica sa inchid ochii...asta e si mai naspa...mie frica sa inchid ochii pentru ca..............................................................................................iti vad chipul....si da desi toata lumea ma intreaba ce am vazut la tine raspunsul meu e...totul....am vazut totul...am vazut ce nu vad ei....si m-am indragostit intr-un moment in care chiar nu aveam nevoie de asa ceva.....doare...asta vreau sa iti zic doare....te rog ia-ma de mana...sterge-mi lacrima...I wanna make up right now....even only for a night.........it hurts baby....

Un comentariu:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.