sâmbătă, 13 decembrie 2008

balonu de zlati...

pix.caiet.foaie.depresie
n-o suport pe profa de romana...no suport...te urasc tampito intelegi????fura bani de la minister si dupaia vine si ne vorbeste de corectitudine...ce sa zic...
Yko continua.
yka de fapt...multumesc ca mi-ai pocit DIN NOU numele..."Lucian Blaga a scris primul vol in 1919 >poemele luminii>"........
"vol de poezii ai adus?"
"n-am gasit...."
"da 6."
"ceeeee, azi e 10"
"nu...nota 6."
"da doamna profesoara o zis totu corect...."
"trebuia sa dau 4 pentru tema nefacuta...nu inteleg ce era asa greu sa aduci un volum de poezii..."
Bagamias in ea de profa proasta...mai nou se dau note pe carti...super tare...bine ca ora trecuta am vorbit singura toata ora si ea scria pe tabla ce dictam eu...evident cu cuvinetele ei scoase din buda printre... ma rog sa nu fiu rea...cu cuvintele ei cu un nivel ridicat de inteligenta...si la sf orei o mai si zis ca o vorbit singura...frumoooooooooooooos multumesc...apreciez...si azi 6 pe o carte...dute-n poola....
Depresie.
"Vasile ai adus volum?"
"nu...ca am avut ore in particular si nam apucat."
scandal pe tema ore in particular...zici ca o piscat-o cineva de fund...eeh asta e doamna profesoara...doare cand afli ca esti o incompetenta si elevii simt ca au nevoie de pregatire in particulat asai??daca ar fii sa ma iau dupa asta mi-as pica bacu cu brio...oare nu termina scandalu??????
"2 Vasile...nu discut"
.......................
stop....no mai pot auzi pe asta...capu ei ca ciuperca de la scoala e prea mult pentru mine azi..si acu serios....in viata mea nam vaz o persoana cu cap in forma de O si fara gat...pana acuma...scumpa profa de romana....
pix,caiet,player....
Love is wicked....salvame...
Do you know what I really miss?Smilling with all my heart...and laughind...
mi-e dor de chipul tau....
"Werder daca vrei sa-i zici la mama zi"
"ce sunteti asa recalcitrante?"
"pai nu recalcitranta da tu vezi cum ai reactionat cand am vrut sa te ajut cu servetelul?"
trrrrrrrrrrrrrrrrrr
"Da taceti dracu odata"
Balon incremenit...clasa socata...stop music...priviri atintite ba spre miru ba spre balon....
"care e problema?"
"dapai toata ora se cearta astia..."
"aaaaaaaaaa...."
mdeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tarfa proasta mai bine iti zicea tie sa taci dracu!!!!!
..............
s-a sunat...tzigara???

Niciun comentariu: