marți, 9 decembrie 2008

cold december wind...

dupa ce scap de orele din particular tot timpul am energie si is bine-dispusa...si asa a fost si ieri...
taxi sau autobus?hhm...mai bine autobus...da e iarna...e frig...is obosita si am toate motivele sa iau un taxi dar nu,azi prefer autobusul....am prea multe pe cap si mi-ar prinde bine...tot timpul ma ajuta,nu stiu uneori ma baga in depresie cand nu am bani sa circul cu autobusul,dar nu si astazi...astazi sunt bine dispusa...am ras pana si cu profesoara...is pe strada...fuck iara nu mai am tigari,chioscurile is inchise si strada no trec ca sa intru intr-un ditamai supermarket pentru un pachet de tigari....fuck again uite si autobusul...sa fug sa-l prind?nu...azi am timp...am fost stresata destul,azi imi permit sa vad viata in slow motion...
ajung in statie...cer...stele...frig...fuck...iuiii ce frig ii...mai bine luam taxi...I wanna make up right nananana....akon asta....adevar combate in piesa...pff...ce dor mi-e de tine...si autobusu ala de ce nu mai vine nenorocitu ala de autobus?
oare numa eu tremur intr-o amarata statie la 8 seara chinuind un player cu bateria low pe piesa akon-right now??? ma uit in jur...langa mine numai decrepti....varsta a 5 minim...pe partea cealalta la fel...nu stai....ala nu e???mie rau...esti chiar tu cu colegul de apartament...de ce nu ma vedeti nici unul??fuck a 3 oara...ultimul lucru care s-a intamplat intre noi dupa ce ne-am despartit e prostia mea de a te chema la o cafea sa povestim si tu lasanduma fara un raspuns...ok si acuma ma vezi inghetand intro statie de autobus...sau poate nu ma vezi...bine si totusi nu te uiti odata??
ma uit in alta parte,recunosc sunt o persoana slaba,nu am tupeu sa ma uit la tine...in ochii tai...nu acum....si da am zis ca o sa raman cu zambetul pe buze daca va fii sa te vad din nou...da mi-e inghetat zambetul....totusi trisez cu mine insumi....privesc cu coada ochiului...ma vede colegul tau de camera...mi-e rau iti zice ceva...nici nu termina bine si te si intorci brusc....OK is eu da nu te mai uita asa...si aaa...sa nu iti imaginezi ca ma intorc...nu, ma prefac ca nici nu te vad...off...de as avea inima de piatra...de as avea puterea sa ma uit in ochii tai sa iti zic "hey" si in sinea mea...sa zambesc zicand: a fost inca unul....dar nu pot....bine da nici tu nu ma ajuti...de ce te tot uiti???daca nu iti pasa de mine de ce te-ai intors ca electrocutat si te uiti incontinuu....de ce??offf...privesc spre cer....intotdeauna am fost o actrita buna...si nu ma laud...dar acum is sigura ca eram mai jenanta decat ultima amatoare care se culca cu toti regizorii ca sa obtina un rol si NU ma compar cu Emilia din Patul lui Procust :))...sigur te-ai prins ca te-am vazut....as trece strada...sa te iau in brate,sa iti spun ca imi pare rau.... ca sunt o fraiera si ca iti reprosam de fapt ce faceam eu cand tu erai nevionavat.... sa iti spun ca te vreau inapoi sa iti spun ca "nobody loves you more than me carinio"....sa ma privesti din nou in ochi...sa-mi zambesti....
ce naiba....pfff....ninge....tremur ca o gelatina...tot nam puterea sa te privesc in ochi...dar te vad...si tu tremuri...I wanna make up right now.....domnisoara...biletul sau abonamentul...ati compostat biletul?
"da...ceeeeeeee fuck fuck....nu"
zambesc....mi-a fost dor de chipul tau......ai reusit din nou...
mai bine luam taxiul...si nici nu iti revedeam chipul...

Niciun comentariu: