luni, 22 decembrie 2008

Christmas present 4 you :))

This goes to someone that was once the most important in my life...I didnt realize it at the time...I can't forgive myself for that...It's just....I don't even know....just try and read.....I wanna be the girl u poin at and say thats her....its really pathetic how i keep tryin to hold on to something that is not coming back...tell me why I lost you...tell me that you lied...tell me that you loved me...or at least you tried...there's beauty in all imperfections,learn to love them...waiting for you it's like waiting for rain in this drought...useless and disappointing...Its funny how someone can break your heart and you can still love them with all the little pieces....I guess just...sometimes...the person you fall for isn't ready to catch you...



si am crezut toate prostiile....pe bune...nu pot acuma ca am multe de invatat...nu pot acuma ca is foarte racit...stau in casa is obosit...am multe de facut...nas vrea sa vii aici si sa n-am timp pentru tine...si de fapt....de fapt la urma urmei se afla adevarul...si da recunsoc doare...bine poate doare ca una dintre cele mai bune prietene mi-a ascuns asta dar mai mult doare indiferenta ta si nonsalanta cu care credeai ca totul intre noi e OK...pe dracu boule nu era ok!!!!!!ce nu intelegi????jur ca un barbat mai patetic ca tine n-am intalnit...si eu care credeam ca esti altfel...mdaaaaa esti altfel...da in alt sens...in ala rau BABY...ce vrei?sa recunosc ca sufar...da sufar...sa recunosc ca numai gandu ca in timp ce eu ma gandeam ca vai saracuuuuuul e bolnav tu tio TRAGEAI, si da subliniez asta ,....cu altele?????ma seaca pur si simplu si ma enerveaza in acelasi timp...da nu stiu...parca nu faptul in sine ci faptul ca eu te credeam ca PROASTA....goood chiar am fost o proasta pe care o puteai manevra cum vrei tu si din cand in cand...da hai ne intl si eu :X:X si aaaa sa nu uit cand ne intalneam aveai grija sa te revansezi...asta apreciez....CRETINU DRACULUI....bine k e Craciunul si eu te injur pe un blog...vaaaaaaaaai de m-as intalni azi cu tine....juuur as fi cea mai fericita as putea sa iti zic toate astea in fata si sa ma descarc m-as simti PERFECT....chiar as fi curioasa cum ai intoarce=o iara in favoarea ta ca recunosc....talentul asta il ai si mai recunosc ceva...esti un player...si acum nu ma refer la fazele kre i le ziceai unei prietene cand te vedea in club "nu m-ai vazut te roooog"....daaaaaaa macar iti pasa...MACAR asta...da IMBECILULEEEEE eu cand tiam zis ca te-am vazut cu alte tipe de ce naibaaaaaaaaaaa ai inceput sa zici k eu nam incredere in tine si ca astea is prostii???idioooooot juuuur te urasc!!!!! de la iubire la ura juuur k e un pas si da fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie inca tin la tine dar te urasc in acelasi timp...nici nu stiu cum sa iti explic asta....pfoaaaaai eci ce ma seaca IPOCRIZIA ta...ma roade pur si simplu...da acu...daca tot s-a aflat adevaru hai sa iti zic si eo cum stau lucrurile hun...i faked the nights when we used to....I don't know how to call it...anyways....your sex was...WACK :)) hahaha...nu sa stii...nu ma simt mai bine dupa ce am zis asta...poate mai impacata cu mine....oricum abea astept sa ne intalnim data viitoare...things won't be the same and things wont be like this I SWEAR.....at the end....after I'll feel better remember....YOU made me do this ;) !!!!!!!

Niciun comentariu: