duminică, 5 aprilie 2009

When?

Mi-am dat seama ca ma mint din nou.
Ma mint atat de bine incat am ajuns sa ma cred.
Ma mint ca imi place de altii
Ma mint ca te-am uitat
Ma mint ca esti urat 
Ma mint ca am reusit sa trec peste tot
Ma mint ca pot sa iubesc pe altu
Ma mint ca pot trai fara tine
Ma mint ca de fapt am avut doar impresia ca tin la tine
Ma mint zicand ca e mai bine asa
Ma mint incercand sa cred toate cliseele
Ma mint dimineata cand vad ca e o noua zi si zambesc,desi nu-mi vine deloc sa fac asta
Ma mint ca nu ma mai gandesc la tine
Dar ma mint...hai inapoi langa mine...nu mai pot fara tine,nu mai pot jur....curg lacrimi si le simt ca si cum ar curge sange...macar de ar curge tot...sa mor...daca as sti ca asta m-ar aduce langa tine,as muri,caci oricum deja sunt moarta...sunt moarta fara tine,desi par in viata,desi par fericita,desi tie ti se pare ca imi merge bine,de fapt lucrurile nu stau asa deloc.Ma lupt cu mine insumi zi de zi,ma lupt cu toate sentimentele,ma lupt cu minciunile,ma lupt cu orice...dar pierd mereu si tu castigi....castigi fara ca macar sa stii ca te lupti pentru ceva.Si atunci ma intreb....e asta o lupta dreapta?Cu siguranta nu,dar e o lupta,una dura.
Mai sunt doua luni...doua luni si pleci...nu stiu de ce dar am senzatia ca nici atunci nu se va incheia lupta...incep sa cred ca sentimentele pe care ti le port sunt de fapt umbra mea...si oricat as incerca nu pot sa o descos...Peter Pan de ce putea?daca m-ar auzi un copil cred ca ar rade de mine.Si copii sunt sinceri...
To be honest I feel the smallest person in this world,and I feel like it akes me in places I didn't know I have inside me ...and it doesn't matter how many haircuts I get,or how many glasses of wine I drink with my girlfriends...I still go to bad every night...thinking of every detail and wonder what I did wrong or how I could misunderstood everything.....and how in the world can I get over you...
everything it's useless...because the next time I see you every single feeling that I have for you comes back,every single part of me is shaking...and I start thinking of you...again...and again...
When will it be over?When will the pieces of my heart finally get to place?When will I stop lying to myself?When will I stop asking myself so many questions and live my life instead....without you in it...wuthout this devilish feelings in it?
WHEN????

Niciun comentariu: