joi, 21 mai 2009

O lectie despre viata

azi am aflat lucuri noi,de fapt chiar pot spune ca ziua de azi a fost o lectie....
am trait in minciuna in tot timpul asta...m-am mintit ca pot sa iau totul de la capat si sa te uit...te-am vazut din nou si mi-am dat seama ca nu pot...
m-am mintit ca am multi prieteni adevarati,dar mi-am dat seama ca de fapt am foarte putini...daca stau sa ii numar nu cred ca trec peste 3...
m-am inselat mult in priviinta cuiva,pe care in ultima vreme chiar o numeam prietena.Mare gresala...n-am vazut in viata mea o persoana mai pe interes.....n-am vazut in viata mea o persoana mai prefacuta...mai falsa....de fapt...cred ca in clasa a 9 cand n-o suportam stiam eu ce stiam...credeam ca e altfel...ma rog...n-am crezut niciodata ca voi ajunge sa zic ca ce credeam in a 9 e mult mai bine decat ce cred acum...dar e adevarat,in viata nu trebuie sa zici niciodata "niciodata"...macar bine ca ca mi-am dat seama..tarziu da...dar e ok si asa....
si cum o lectie nu e niciodata scurta....am aflat lucuri...despre tine...e greu la naiba...ti-e greu...nu imi vine sa cred cate s-au adunat pe capul tau...si cand ma gandesc ca una poate e asa putin si din cauza nebuniei mele...sau nebunie ar fii sa afirm ca  e vina mea?nu stiu...e prea nebuneasca treaba sa stiu care e nebunia...si oricum...care e definitia termenului "nebunie" in zilele de azi?
la naiba e greu...e a dracu de greu...si mi-e a dracu dor de tine....dor de mare...dor de o terasa...dor de un pahar de sampanie in lounge-ul din Obsession...dor sa nu mai doara...de fapt...mi-e dor sa nu mai imi fie dor...


Niciun comentariu: