sâmbătă, 23 mai 2009

Escape

Simt nevoia sa ma detasez rapid de absolut tot. Sa fug undeva departe si sa nu mai stiu nimic din ceea ce stiu acum. Sa nu ma mai intorc niciodata...

Sa uit toate persoanele pe care le cunosc,ma rog aproape toate...ca sunt si care chiar merita,putine dar sunt,si se stiu ele foarte bine... sa uit tot ce am facut pana acum, sa ma uit pe mine, asa cum sunt acum. Sa nu-mi aduc aminte nici cum ma cheama, nici cati ani am, sau cand m-am intristat ultima oara.

Vreau sa uit chipuri si zambete, sa uit locurile in care am fost, sa uit toate intamplarile prin care am trecut, sa sterg absolut tot cu buretele. Sa am din nou creierul la fel de neted ca atunci cand eram bebelus. Sa-l umplu cu informatii noi, dar in alta parte, cat mai departe de tot ce acum reprezinta "lumea mea". Vreau o alta lume, o alta personalitate, sa fac lucrurile diferit si sa pot sa am incredere in oameni fara ca acestia sa profite si sa ma raneasca.

Am mai scris despre asta, am scris cat de mult imi doresc s-o fac si o voi face intr-o zi, curand, cand n-o sa-mi mai pese de sentimentele si dorintele celorlalti...

Un comentariu:

sara.alessia spunea...

aceeasi dorinta de a fugi departe, departe ma anima...dar eu stiu ca nu pot deocamdata...si fuga asta nu inseamna fuga de noi?!suntem trairile, dezamagirile, neimplinirile...si poate ca simtind am "trait" mai intens.