luni, 26 aprilie 2010

ultima data.....

Stii?ma gandeam....cand...a fost ultima oara cand ai facut ceva pentru mine?
Cand a fost ultima oara cand m-ai sunat numai ca sa imi spui ca ma iubesti si iti e dor de mine?sa imi spui ca iti era dor sa imi auzi vocea?
Cand a fost ultima oara cand mi-ai dat un mesaj dragutz?
Cand a fost ultima data cand ai facut ceva romantic?
Cand a fost ultima data cand m-ai strans tare de mana "ca sa nu te pierd iubi"...
Cand a fost ultima oara cand ai renuntat sa faci ceva ce iti place ca sa stai cu mine?
Cand a fost ultima data cand te-ai oprit la mine in statie inainte sa mergi acasa numai ca sa ma saruti inca odata sau pur si simplu cand te-ai abatut de la drum ca sa ma mai vezi odata?
Cand a fost ultima data cand m-ai tinut in brate si ne-am uitat la un film romantic?
Cand a fost ultima data cand ti-au dat lacrimi de fericire???
........................................................................................................................................................................

Toate trec,asa se spune,dar stii....dragostea e tot ce ramane....cel putin la mine a ramas....si lupta....lupta pentru noi...lupta ca sa fie bine....dar oare lupta de una singura???



Un comentariu:

Anonim spunea...

Iti e dor de altceva, mi-am dat seama de asta. Esti fericita, dar nu este ceea ce iti doresti cu adevarat. Simt asta. Vrei altceva, cred, nu acum, poate odata. Ma minti si nu recunosti asta...pe el nu-l minteai, niciodata. Sunt singur de asta. Nu stiu ce va fi, nu stiu ce sa-ti raspund, dar simt ca...simt ca nu e totul asa cum ar trebui sa fie. Intrebarea mea este: Oare ne mintim? Daca ne mintim, cat o mai facem? Ce va fi maine...?