miercuri, 1 iulie 2009

poate.

Am inteles azi un lucru.Oricat as incerca sa ma apropiu iar de tine....,dimineata tot o sa gasesc gol patul desi seara l-am impartit cu tine.Pentru ca te cunosc...pentru ca asa esti....si pentru ca eu nu sunt genul ala de femeie....
cred ca daca s-ar strange toate lacrimile care au fost varsate pentru tine si toate servetelele cu care au fost sterse lacrimile alea ar iesi o tornada.Nu stiu altele,dar eu cu siguranta am plans.
Si oricat de tare as incerca sa fiu,te revad si ajung iar in starea in care am fost.Dar stii ce ma consoleaza?Gandul ca....oricate nopti ai avea companie....dimineata ramai singur.
Ai sa intelegi si tu asta candva...sau poate voi incerca eu sa iti arat...pentru o clipa...sa simti si tu cum e...sa crezi din nou in sentimente....
Poate...

Niciun comentariu: