luni, 1 iunie 2009

Stiu.NICIODATA.

O sa ma ridic, o sa uit lacrimile de femeie vanduta pe vorbe, o sa uit prietenii falsi descoperiti de curand, o sa uit ca la greu nu sunt decat eu cu mine si o sa inteleg ca ink mai pot deschide usi.

Nu conteaza cum arati, cum vorbesti sau cum te imbraci; nu conteaza cati bani castigi si unde lucrezi. Pentru mine au contat acele momente cand fara sa vrei (sunt sigura de asta) m-ai facut fericita. Fericirea e un lucru rar pentru mine. Poate de accea m-am indragostit fara drept de replica desi la inceput nu stiam ca existi, desi te cunosteam. Ai reusit sa vezi in mine ceea ce am ascuns atat de bine atatia ani de atatia ochi curiosi incat m-am speriat la inceput… ti-am zis eu, sau ti-ai dat tu seama?

Stii ce o sa le spun oamenilor care ma intreaba de tine? Ca esti acolo undeva, intr-un moment al vietii mele in care mi-am permis sa ma schimb si sa ma indragostesc, ca esti acolo ascuns intr-un colt al sufletului meu din care nici macar eu nu te mai pot elibera. Si le mai spun ca indiferent ce ai deveni maine sau peste ani, eu nu ceea ce faci tu acum am iubit ci ceea ce ai facut candva. Eu nu rautatea si fitele pe care le ai acum le-am iubit, ci caldura aia din ochi cu care ma alintai si linisteai, eu nu vorbele tale rautacioase le iubesc ci am iubit linistea ta si tacerea ta. Eu nu aroganta ta e azi si de maine am iubit-o ci vorba dulce cu care mi-ai spus ca nu ar mai trebui sa fumez atat....

Dezamagita, ma uit in oglinda si ma rog sa plang, dar nici lacrimi nu mai am….imi vine sa urlu sa tip, ma intreb cine sunt ce am ajuns…park nu mai sunt eu , parca toata lumea e invers, e cu susu in jos. Si parka eu nu mai pot. Ma intreb prin cate trece un om ca sa se maturizeze? ca sa se invete minte… cand omul ala sunt eu, stiu raspunsul : prin toate!

Imi e dor de tine ma. Si nu, eu nu voi zice sa ne vedem. Dar daca vei zice tu, imi voi incalca promisiunea si voi veni. Si nu am reusit nimic inca. Si nu mai vreau asa. Dar nici nu mai pot fara tine mult timp...

As vrea o singura data sa adorm din nou cu tine langa mine. Si sa ma trezesc si sa fi acolo.
Stiu.
Niciodata.

Niciun comentariu: