luni, 24 noiembrie 2008

you're the light within my soul....

A trebuit sa aleg,de la inceput...si asta am si facut,dar uneori alegerile nu is prea inspirate.A fost si cazul meu....nu stiu de ce zic acum la sfarsit ca am ales prost de la inceput.Am ales si atat nu aveam de unde sa stiu ca urma sa se termine asa...si inceputul a fost asa frumos...si desi toate inceputurile sunt frumoase asta a fost asa aparte...mai cucerit cu un zambet...stiam ca voi fi a ta...vedeam asta in ochii tai...dar poate nu atunci am inceput sa ma indragostesc de tine...ci in seara in care mi-ai demonstrat ca esti ALTFEL....altfel decat baietii pe care i-am intalnit pana acum...si te-am crezut...ma minteai frumos si mie imi placea sa traiesc cu minciuna...in fond cui ii place sa traiasca cu un adevar dureros?nu frate mai buna e minciuna...macar e dulce...oricum pe atunci pareai sincer si daca ma gandesc niciodata n-ai incetat sa-mi demonstrezi ca e adevarat ce ai zis in seara aia.....stii...niciodata n-am mai vorbit asa cu un tip...si niciun tip nu mi-a recunoscut ca a suferit....in afara de tine...si mi-ai povestit despre singura data in care ai fost indragostit...si a fost frumos...desi niciodata nu mi-am imaginat ca am sa vorbesc cu un tip la prima intalnire despre povestile de dragoste traite pana acuma...obisnuiam sa ma deschid cand capatam incredere in persoana respectiva.....nu si cu tine...cu tine a fost ALTFEL.....nu cred ca as mai putea face asta cu vreun tip...nu cred ca o sa mai pot povesti despre toate prostiile posibile cu un tip cu am povestit cu tine...you were my homie lover and friend.....
Poate pana la urma urmei asta e si motivul pentru care pentru tine mi-am calcat pe mandrie cum n-am mai facut vreodata....as fi facut orice pentru tine...desi nu stii asta...si...desi am gresit...da recunosc...am gresit....n-am inteles nici pana in ziua de azi de ce brusc s-a stricat totul...de ce ne-am racit...tin si acum minte ultimele tale cuvinte "people change..."mda...da noi cand ne-am schimbat?
Doare stii...nu faptul ca s-a terminat,nu faptul ca nu te pot uita nu modul barbar in care ne-am despartit....nu...doare ca we didn't wake up just until we died...si inca nu stiu de ce....dupa tot ce a fost am ajuns sa ne despartim "pentru ca nu mai am timp nici macar pentru mine"...ai ajuns sa imi reprosezi ce incercam sa iti explic de o luna....uite...acum incep sa inteleg....m-am trezit eu...cu o luna inainte sa se sfarseasca da se pare ca n-am avut puterea sa te trezesc si pe tine...asta e...si totusi....As mai sari inca o data in picioare si as da din cap negativ. Iar tu te`ai ridica razand, iar obrazii ti s`ar adanci formand doua gropite superbe si mi`ai zice din nou: "esti nebuna,stii?" ai uitat sa ma inveti sa fiu tare daca pleci....
Si te-am iubit , te-am iubit cum nici nu iti imaginezi,cum nici nu imi imaginez,da poate nu ti-o aratam pentru ca imi era teama ,imi era teama sa nu ma parasesti pentru ca te iubesc prea mult atat de repede,imi era teama....Acum....am ramas doar cu iubirea...cu iubirea neimpartasita si...si cu teama....teama ca niciodata nu ma vei mai strange in brate...totusi...nu-i o teama...e...realitatea...mi-a fost frica sa nu se intample ce chiar s-a intamplat...s-a terminat...mai brusc decat a inceput si totusi imi e teama...si tii de ce?Uite acum pot sa iti spun de ce...pentru ca....TE IUBESC.....

las sa curga lacrimi pe o iubire ce n-o sa se stinga..................

your girl.......stii tu de ce........

Niciun comentariu: